Ny blogg, ny tävling

Hey!
Tänkte starta om med en helt ny och fräsh blogg! Hoppas att ni gillar denna, för jag ska skriva och göra den hur rolig somhelst! Som en ny start i denna blogg tänkte jag börja med en liten tävlig, vad säger ni om det? :)
Wihoo.

Det ni kan vinna är två stycken armband från MarMalaid (bild nere)



För att vara med och tävla behövs detta:

* Bli medlem på denna länk http://www.gratismode.se/?c=8955 (jag ser om ni har blivit medlem på min länk eller inte, så inget fusk tack)

* Skriv en valfri kommentar + ditt användarnamn bland kommentarerna

Det är nog allt ni behöver göra :)
Justeja, om ni undrar varför jag har en tävling där ni måste bli medlem på en viss grej är för att jag får poäng för det, och misstolka mig rätt.
Jag hade sedan tänkt att även lotta ut det här inom kort, så håll ögonen öppna!


 

Kiss & Hugs
(Tävlingen avslutas när det är MINST 5-10 som deltar)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo

2008-12-18 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0